Ons streven naar duurzaamheid
Met onze (innovatieve) toepassingen van warmtepompen zetten wij in op duurzaam gedrag. Wij geloven namelijk dat we een bijdrage kunnen leveren aan de duurzaamheid van onze aarde. Onze systemen halen de energie uit onze omgeving, de bodem of de lucht. Dat is goed voor het milieu. Een bijkomend voordeel hiervan is dat u jarenlang verzekerd bent van lage energiekosten. Het relatief eenvoudige principe van de warmtepomp vraagt wel om een ingenieuze regeling en sturing. Iets waar we onze expertise van hebben gemaakt.
Met onze systemen kunnen zowel particulieren als bedrijven het milieu én hun portemonnee sparen. Of het nu gaat om een nieuw of bestaand huis, een kantoor of een bedrijfsgebouw. Warmtepompen bieden minstens zoveel kansen als het gebruik van zonnepanelen, als het gaat om het sparen van het milieu en uw portemonnee. Sterker nog: een warmtepomp laat zich uitstekend combineren met zonnepanelen!
Duurzame bedrijven
Met duurzaam ondernemen kijk je welk effect jouw bedrijf heeft op de omgeving en hoe je hier bewust invulling aan kan geven. Als bedrijf zijnde sta je namelijk midden in de maatschappij. Wat duurzaamheid betekent voor jouw bedrijf is afhankelijk van vele factoren, zoals de branche waarin je werkt of de grootte van je bedrijf. Ook je eigen normen en waarden kunnen een doorslaggevende factor zijn.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen blijkt in Nederland een sterke trend. Met name het MKB probeert dit steeds meer toe te passen.
Duurzaam handelen
Bij DHPS pretenderen wij niet alleen duurzaam te zijn, maar streven wij hier ook dagelijks naar binnen ons eigen handelen. Zo hebben wij in aanloop naar de Energie Vakbeurs van 12,13 en 14 oktober aanstaande de volgende dingen gedaan:

Duurzame blouses van Goodfuture
Goodfuture wil eigenlijk maar één ding: zoveel mogelijk bedrijven aanzetten tot de verduurzaming van het bedrijfskledingpakket. En hierin is veel mogelijk!
De textielsector is op dit moment nog één van de meest vervuilende industrieën ter wereld als het gaat om verspilling van water, het gebruik van pesticiden en de uitstoot van CO2. Daarnaast liggen ook de arbeidsomstandigheden waaronder kleding wordt geproduceerd onder een vergrootglas.
Om die reden hebben wij gekozen voor de blouses van Goodfuture. Wij als DHPS zullen hier tijdens de Energiebeurs in te bewonderen zijn.
Giveaway producten van Greengiving
Elk uniek product van Greengiving is op een bepaalde manier groen, duurzaam of milieuvriendelijk. Daarnaast kan elk product worden bedrukt met een eigen logo of tekst. Wanneer je voor duurzame relatiegeschenken kiest laat u zien dat u maatschappelijk betrokken bent en toekomstgericht handelt. U draagt bovendien een steentje bij aan de verduurzaming van de omgeving. Promoot uw bedrijf, merk of organisatie op een verantwoorde manier met eco geschenken en giveaways voor allerlei gelegenheden.
Onze giveaway producten (pennen, telefoonopladers, bekers voor koffie en chocolade) voor de beurs zijn afkomstig van Greengiving.


Waterpakken van Well Water
Well Water ziet duurzaam ondernemen niet enkel als noodzaak, maar echt als passie. Al sinds de oprichting van Well Water in het jaar 2003, houden zij zich actief bezig met duurzaam ondernemen. Dit doen zij overigens niet alleen, maar samen met klanten en de andere Well Water liefhebbers. Door samen in duurzaamheid te investeren, verkleinen zij hun ecologische voetafdruk en zorgen ze voor een betere wereld voor de volgende generatie. Een gedeelte van iedere verkoop wordt gedoneerd aan: Trees for the Future, Fishing for Litter en duurzame initiatieven voor het goede doel.
De waterpakken die wij uitdelen tijdens de beurs zijn afkomstig van Well Water.
Printmateriaal van Groenprint
Groenprint levert ecologisch verantwoord drukwerk van de beste kwaliteit. En dat dan op 60% of 100% gerecycled FSC papier. Het bedrijf gebruikt gerecycled papier om CO2 vrij drukwerk te produceren en het grote probleem hiervan dus bij de kern aan te pakken. Daarnaast planten zij bij iedere ontvangen bestelling een nieuwe boom.
Door het printmateriaal te bestellen bij Groenprint heeft DHPS ervoor gezorgd dat er elders een nieuwe boom groeit.


Chocolade van Tony’s Chocolonely
Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maakt. Niet andersom. Het is hun missie onze om alle chocolade 100% slaafvrij te maken. Dat betekent dat zij niet alleen chocolade 100% slaafvrij willen maken, maar alle chocolade wereldwijd.
Als bedrijf geven zij het goede voorbeeld in hoe ze samen een sociale en duurzame toekomst kunnen opbouwen. Zij nemen hun verantwoordelijkheid door proactief kennis te delen over het opzetten van een duurzame en sociale onderneming. Hierbij wilt Tony’s Chocolonely andere bedrijven inspireren dit ook te doen.
Voor de beurs maken wij gebruik van deze chocoladerepen gepersonaliseerd met het logo van DHPS.